Good Service Superglans AB

Logga Good Service Superglans AB

Good Service Superglans AB erbjuder skräddarsydd hemtjänst för äldre och funktionsnedsatta. Med mångspråkig personal kan vi erbjuda omsorg på ditt språk, säkerställande av kommunikation och förståelse. Kvalitet, omsorg och respekt är våra ledord för att förbättra livskvaliteten för varje individ.

Område: Hela Örebro kommun

Organisationsform: Aktiebolag

Uppgifterna i tabellerna uppdaterades i april 2024.

Om utföraren Good Service Superglans AB

Aktiva i andra kommuner

Nej

Antal hemtjänstkunder i Örebro

67

Om utförarens anställda

Antal anställda

26

Antal tillsvidareanställda

18

Antal tillsvidareanställda undersköterskor

17

Språkkunskaper som talas flytande förutom svenska

Albanska, arabiska, bosniska/ kroatiska/ serbiska, dari, engelska, kurdiska, persiska, rumänska, ryska, somaliska, swahili, syrianska, teckenspråk, tigrinska, tyska, ukrainska, vietnamesiska.

Kontinuitet

Antal personal som en hemtjänstmottagare möter under 14 dagar, medelvärde

5,88

Kvalitet och kundnöjdhet

Här kan du ta del av den senaste brukarundersökningen och kvalitetsuppföljningen för utföraren. Brukarundersökningen görs av Socialstyrelsen varje år, men resultatet redovisas endast om verksamheten hade minst sju svarande. Uppföljningen av kvalitetskrav görs vart tredje år.

Verksamhetsmål

Vårt mål är att kontinuerligt förbättra livskvaliteten för äldre och funktionsnedsatta genom skräddarsydd hemtjänst. Vi fokuserar på att utbilda och stödja vår personal samt att lyssna på kundernas önskemål och involvera dem i planeringen för att säkerställa bästa möjliga service.

Våra tjänster

Omvårdnad

Vi utför omvårdnad alla dagar i veckan klockan 7–22 enligt ditt biståndsbeslut. Vi besvarar trygghetslarm alla dagar i veckan klockan 7–22.

Om du har insatser på natten är det alltid personal från Örebro kommuns nattorganisation inom hemvården som kommer till dig oavsett vilken utförare som hjälper dig mellan 7–22.

Fixartjänst

Vi utför fixartjänst åt dig upp till fyra timmar/år.

Service

Vi utför serviceinsatser måndag–fredag klockan 8–17 enligt ditt biståndsbeslut. Vi utför servicetjänster på helger vid behov och efter överenskommelse. Följande erbjuds:

  • Fönsterputs
  • Inköp
  • Städning
  • Tvätt

Tilläggstjänster/hushållsnära tjänster (tjänster som inte ingår i biståndsbeslut)

Gräsklippning, snöskottning och lättare trädgårdsarbete.

Godkänd leverantör

Kontakt

Företagets namn: Good Service Superglans AB
Adress: Restalundsvägen 23, 70216 Örebro
Telefon: 076-169 17 77
Telefontider: Vardagar kl. 8–17
E-post: godservice@ymail.com

Verksamhetsansvarig: Behnaz Afshar, 076-169 17 77

Frågor, synpunkter eller klagomål

Kunder kan kontakta oss med synpunkter eller klagomål genom att mejla godservice@ymail.com eller ringa till verksamhetsansvarig Behnaz 076-169 17 77. Vi strävar efter att hantera alla frågor och feedback på ett professionellt och respektfullt sätt för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet.

Vill du lämna en synpunkt eller ett klagomål direkt till Örebro kommun kan du använda kommunens webbformulär Lämna en synpunkt, eller kontakta Servicecenter via 019‑21 10 00 eller servicecenter@orebro.se.

Mer information om utföraren

Läs mer på utförarens webbplats.

Senast uppdaterad:
Publicerad: