Aspen Partner
Aspen Partner är en komplett leverantör av service och omvårdnad. Vi utgår från individens behov den enskildes och anhörigas inflytande, integritet, tillgänglighet, hög personal kontinuitet, respekt och bra bemötande. Vi har lång erfarenhet och hög kompetens med arbete inom service och äldreomsorg, samt demensspecialiserad kunskap.
Område: City norr, City söder, Öster, Söder, Väster. Se alla hemvårdsområden på webbkartan.
Organisationsform: Aktiebolag
Kvalitet och kundnöjdhet
Här kan du ta del av den senaste brukarundersökningen och kvalitetsuppföljningen för utföraren. Brukarundersökningen görs av Socialstyrelsen varje år, men resultatet redovisas endast om verksamheten hade minst sju svarande. Uppföljningen av kvalitetskrav görs vart tredje år.
Verksamhetsmål
Aspen Partner ska verka för att våra kunder får möjlighet att leva och bo självständigt
under trygga förhållanden och ha en aktiv och meningsfull tillvaro. Insatserna ska inriktas på att kunderna får leva ett värdigt liv och känna välbefinnande. Verksamheten ska bygga på respekt för kundernas självbestämmande och integritet samt tillgodose den enskildes behov av kontinuitet och säkerhet vid utförandet av insatser.
Vi värdesätter ett professionellt och lyhört kundbemötande, omtanke, respekt och förståelse. Vi är lyhörda, uppmuntrade, har hälsofrämjande arbetssätt och genuin vilja att vara en självklar partner i din vardag. Nöjda kunder är vår högsta prioritet.
Våra tjänster
Omvårdnad
Vi utför omvårdnad alla dagar i veckan klockan 7–22 enligt ditt biståndsbeslut. Vi besvarar trygghetslarm alla dagar i veckan klockan 7–22.
Om du har insatser på natten är det alltid personal från Örebro kommuns nattorganisation inom hemvården som kommer till dig oavsett vilken utförare som hjälper dig mellan 7–22.
Fixartjänst
Vi utför fixartjänst åt dig upp till fyra timmar/år.
Service
Vi utför serviceinsatser måndag–fredag klockan 8–17 enligt ditt biståndsbeslut. Servicetjänster kan vid behov utföras kväll/helg enligt överenskommelse. Följande erbjuds:
- Inköp
- Städning
- Tvätt
Tilläggstjänster/hushållsnära tjänster (tjänster som inte ingår i biståndsbeslut)
Fönsterputs och trädgårdstjänster, samt städ/storstäd kan köpas med rutavdrag. För information och bokning kontakta oss på 019-24 48 88 eller omsorg@aspenpartner.se.
Kontakt
Företagets namn: Aspen Partner
Adress: Nastagatan 22, 702 27 Örebro
Telefon: 019-24 48 88
Telefontider: Vardagar kl. 9–16, lunchstängt kl. 12–13
E-post: omsorg@aspenpartner.se
Verksamhetsansvarig: Arijana Hadzic, 019-24 48 88, arijana.hadzic@aspenpartner.se
Kontaktperson: Sofia Larsson, 070-298 93 10, sofia.larsson@aspenpartner.se
Frågor, synpunkter eller klagomål
Frågor, synpunkter och klagomål skickas till arijana.hadzic@aspenpartner.se. Alternativt
via telefon 019-24 48 88.
Vill du lämna en synpunkt eller ett klagomål direkt till Örebro kommun kan du använda kommunens webbformulär Lämna en synpunkt, eller kontakta Servicecenter via 019‑21 10 00 eller servicecenter@orebro.se.
Mer information om utföraren
Frågor om val och omval?
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra orebro.se