Good Service Superglans AB
Good Service är ett väletablerat företag som startade redan 2009. Vi har 40-tal anställda med många olika språkkompetenser. Kontoret ligger i en villa på Restalundsvägen 23. Vi utför privata tjänster med rut-avdrag också.
Område: Hela Örebro kommun
Organisationsform: Aktiebolag
Kvalitet och kundnöjdhet
Här kan du ta del av den senaste brukarundersökningen och kvalitetsuppföljningen för utföraren. Brukarundersökningen görs av Socialstyrelsen varje år, men resultatet redovisas endast om verksamheten hade minst sju svarande. Uppföljningen av kvalitetskrav görs vart tredje år.
Verksamhetsmål
Good Service strävar efter att leverera långsiktigt hållbara och högkvalitativa hemtjänst och hushållsnära tjänster med kundens välbefinnande och trygghet i centrum. Vi vill ge
varje kund möjlighet att påverka och bestämma sina genomförandeplaner, vilket
säkerställer en individanpassad omsorg.
Vårt arbete utgår från Patientsäkerhetslagen.
Våra tjänster
Omvårdnad
Vi utför omvårdnad alla dagar i veckan klockan 7–22 enligt ditt biståndsbeslut. Vi besvarar trygghetslarm alla dagar i veckan klockan 7–22.
Om du har insatser på natten är det alltid personal från Örebro kommuns nattorganisation inom hemvården som kommer till dig oavsett vilken utförare som hjälper dig mellan 7–22.
Fixartjänst
Vi utför fixartjänst åt dig upp till fyra timmar/år.
Service
Vi utför serviceinsatser måndag–fredag klockan 8–17 enligt ditt biståndsbeslut. Vi utför servicetjänster på helger vid behov och efter överenskommelse. Följande erbjuds:
- Fönsterputs
- Inköp
- Städning
- Tvätt
Tilläggstjänster/hushållsnära tjänster (tjänster som inte ingår i biståndsbeslut)
Gräsklippning, snöskottning och lättare trädgårdsarbete.
Kontakt
Företagets namn: Good Service Superglans AB
Adress: Restalundsvägen 23, 70216 Örebro
Telefon: 076-169 17 77
Telefontider: Vardagar kl. 8–19
E-post: godservice@ymail.com
Verksamhetsansvarig: Behnaz Afshar, 076-169 17 77, behnaz.seven@gmail.com.
Frågor, synpunkter eller klagomål
Kunder kan kontakta oss med synpunkter eller klagomål genom att ringa till verksamhetsansvarig Behnaz på 076-169 17 77. Vi strävar efter att hantera alla frågor och feedback på ett professionellt och respektfullt sätt för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet.
Vill du lämna en synpunkt eller ett klagomål direkt till Örebro kommun kan du använda kommunens webbformulär Lämna en synpunkt, eller kontakta Servicecenter via 019‑21 10 00 eller servicecenter@orebro.se.
Mer information om utföraren
Frågor om val och omval?
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra orebro.se